INFORMACIJE ZA POTROŠNIKE
INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ družba z omejeno odgovornostjo za trgovino in storitve (v nadaljevanju: INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft.)
potrošnik in INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft upoštevata na naslednji način. 45/2014 v zvezi s pogodbo med (II.26.) Govt. na podlagi oddelka 11(1) uredbe o svoji obveznosti zagotavljanja informacij potrošniku
a) INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft o bistvenih lastnostih izdelka v skladu s pogodbo. na sedežu podjetja ali na spletni strani www.gazdabolt.hu, z neposrednim klikom na dani izdelek lahko najdete informacije iz opisa danega izdelka.
b) INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. polni naziv podjetja: INTERNET GAZDA ARUHÁZ Trading and Service Company Limited Liability Company.
c) INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. poštni naslov sedeža: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.
INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. telefonska številka: (+36) 20 967 4211
INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. elektronski naslov: info@gazdabolt.hu
INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. deluje v svojem imenu.
d) Morebitne pritožbe lahko pošljete na INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. Naslovite ga lahko na Csepeli út 15, 2310 Szigetszentmiklós.
e) Ste INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. skupnega zneska nadomestila za izdelek po pogodbi, povečanega za davek, kot tudi način njegovega izračuna, kakor tudi vse stroške, ki pri tem nastanejo, ali če teh stroškov ni mogoče razumno izračunati vnaprej, navedbo ker lahko nastanejo dodatni stroški, Na spletni strani www.gazdabolt.hu najdete informacije na eni strani z neposrednim klikom na dani izdelek, na drugi strani pa na https://www.gazdabolt.hu/ aszf.
f) INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. ne uporablja pogodb za nedoločen čas ali vključno z naročnino.
g) INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. vam ni treba plačati nadomestila za uporabo naprave (npr. telefon, faks, e-pošta), s katero je bila sklenjena pogodba in omogoča komunikacijo med odsotnimi.
h) INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft., vi in INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. o pogojih izvajanja pogodbe med, zlasti o plačilu in roku izvedbe ter načinu morebitnega obravnavanja pritožb, INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. zagotavlja podrobne informacije v Splošnih pogojih, ki jih uporablja
i) Imate pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh brez navedbe razloga. Prav tako ste po začetku izvajanja pogodbe upravičeni brez razloga odpovedati pogodbo v roku 14 dni.
Odstopni/odpovedni rok poteče 14 dni po dnevu sklenitve pogodbe.
Imate pravico do odstopa od pogodbe brez določitve dodatnega roka, če je čas izpolnitve prodajne pogodbe bistvenega pomena glede na vse okoliščine v zvezi s sklenitvijo pogodbe ali vas je INTERNET GAZDA ÁRUHÁZAT obvestil o njegov temeljni pomen pred sklenitvijo pogodbe, in glede na te podatke je treba pogodbo šteti za tisto, ki bi morala biti zaključena v določenem času dokončanja - in ne v katerem koli drugem času.
Če želite uveljavljati svojo pravico do odstopa/odpovedi, morate jasno izjavo, ki vsebuje vašo namero do odstopa/odpovedi, poslati po pošti na naslov Csepeli út 15, 2310 Szigetszentmiklós ali po elektronski pošti na naslov info@gazdabolt.hu. V ta namen lahko uporabite tudi spodnji vzorec izjave o preklicu/odpovedi.
Naslovnik:
Spodaj podpisani izjavljam (izjavljam), da uveljavljam (uveljavljamo) pravico do odstopa/odpovedi v zvezi s pogodbo o prodaji naslednjega/-ih izdelkov/-ov: (navedite izdelek/-e, ki so predmet pogodbe)
Datum sklenitve pogodbe:
Ime potrošnika(-ov):
Naslov potrošnika(-ov):
Podpis potrošnika(-ov): (samo v primeru izjave na papirju)
Datum:
Prav tako lahko izpolnite obrazec za izjavo o odstopu/odpovedi na naši spletni strani (www.gazdabolt.hu) ali oddate drugo izjavo, v kateri jasno izrazite svojo namero o odstopu/odpovedi. Če se odločite drugače, bomo prejem odstopa/odpovedi nemudoma potrdili na trajnem nosilcu podatkov (npr. po elektronski pošti).
Pravica do odstopa od pogodbe se šteje za uveljavljeno v roku, če izjavo pošljete v 14 dneh od sklenitve pogodbe. Odgovorni ste za dokazovanje, da ste uveljavljali pravico do odstopa/odpovedi v skladu z zgornjimi pravili.
j) Če uveljavite svojo pravico do odstopa ali preklica, morate kriti stroške vračila izdelka, ker INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. se ne zavezuje, da bo nosil ta strošek. INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. prav tako vas obvešča, da v primeru uveljavljanja vaše pravice do odstopa ali prekinitve izdelka ni mogoče vrniti po pošti.
k) Če prekinete pogodbo po začetku izvajanja, bo znesek, ki ga boste plačali med poravnavo, izračunan na podlagi skupnega zneska nadomestila, določenega v pogodbi, plus davek. Če dokažete, da je skupni znesek previsok, je treba sorazmerni znesek izračunati glede na tržno vrednost storitev, opravljenih do dneva odpovedi pogodbe.
l) Ne morete uveljavljati svoje pravice do odstopa/prekinitve v primeru izdelka, ki ni bil vnaprej izdelan in je bil proizveden po vaših navodilih ali na vašo izrecno zahtevo, ali v primeru izdelka, ki je bil jasno prilagojen vi; glede hitro pokvarljivega proizvoda ali izdelka, ki kratek čas ohranja kakovost; pri izdelku z zaprto embalažo, ki ga ni mogoče vrniti po odprtju po predaji zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov; tudi v zvezi z izdelkom, ki je po svoji naravi neločljivo pomešan z drugim izdelkom po dobavi.
m) Informacije o garanciji za dodatno opremo, garancijo za izdelek in vzorčne garancije:
1. Garancija za dodatno opremo
V katerem primeru lahko uveljavljate pravico do garancije za dodatno opremo?
V primeru nepravilne izvedbe ... lahko zoper podjetje uveljavljate garancijski zahtevek v skladu s pravili civilnega zakonika.
Do katerih pravic ste upravičeni na podlagi vašega garancijskega zahtevka?
Po vaši izbiri lahko izkoristite naslednje garancijske zahtevke za dodatno opremo:
Zahtevate lahko popravilo ali zamenjavo, razen če je izpolnitev izbrane zahteve nemogoča ali bi povzročila nesorazmerne dodatne stroške za podjetje v primerjavi z izpolnitvijo druge zahteve.
Če niste ali niste mogli zahtevati popravila ali zamenjave, lahko zahtevate sorazmerno znižanje odškodnine ali pa okvaro odpravite na stroške podjetja, lahko pa jo popravi kdo drug ali - v zadnjem primeru - lahko tudi odstopi od pogodbe.
Izbrano garancijo za dodatno opremo lahko prenesete na drugo, vendar boste krili stroške prenosa, razen če je bil upravičen ali če je podjetje za to navedlo razlog.
Kakšen je rok za uveljavljanje garancijskega zahtevka?
Napako ste dolžni prijaviti takoj po odkritju, če je obvestilo podano v dveh mesecih od odkritja napake, se šteje, da je bilo obvestilo opravljeno brez odlašanja. Hkrati vas želim opozoriti na dejstvo, da po izteku dvoletnega zastaralnega roka od sklenitve pogodbe ne morete več uveljavljati svojih pravic iz garancije za dodatno opremo.
Proti komu lahko uveljavljate garancijski zahtevek za dodatno opremo?
Svoj garancijski zahtevek za dodatno opremo lahko uveljavljate proti podjetju.
Kateri drugi pogoji obstajajo za uveljavljanje garancijskih pravic za dodatno opremo?
2. Garancija na izdelek
V katerem primeru lahko pravilno uporabite garancijo za izdelek?
V primeru napake na premičnini (izdelku) lahko po lastni izbiri uveljavljate garancijski zahtevek za pribor ali garancijski zahtevek za izdelek.
Kakšne pravice imate na podlagi garancijskega zahtevka za izdelek?
Kot garancijski zahtevek za izdelek lahko zahtevate le popravilo ali zamenjavo okvarjenega izdelka.
V katerem primeru se šteje, da je izdelek pokvarjen?
Izdelek je pomanjkljiv, če ne izpolnjuje zahtev glede kakovosti, ki so veljale v času, ko je bil dan v promet, ali če nima lastnosti, ki jih je navedel proizvajalec.
Kakšen je rok za uveljavljanje garancijskega zahtevka za izdelek?
Garancijo za izdelek lahko uveljavljate v roku dveh let od dneva, ko je proizvajalec izdelek dal na trg. Po tem roku to pravico izgubite.
Zoper koga in pod katerimi drugimi pogoji lahko uveljavljate garancijski zahtevek za izdelek?
Garancijski zahtevek za izdelek lahko uveljavljate samo proti proizvajalcu ali distributerju premičnega predmeta. V primeru uveljavljanja garancije za izdelek morate dokazati napako izdelka.
V katerih primerih je proizvajalec (distributer) oproščen obveznosti garancije za izdelek?
Proizvajalec (distributer) je prost obveznosti garancije za izdelek le, če lahko dokaže, da:
- izdelek ni bil proizveden ali tržen v okviru svoje poslovne dejavnosti, oz
- glede na stanje znanosti in tehnologije napaka ni bila prepoznavna v času dajanja v promet oz.
- je napaka na izdelku posledica uporabe zakonodaje ali obveznih uradnih predpisov.
Zadostuje, da proizvajalec (distributer) dokaže en razlog za oprostitev.
Upoštevajte, da zaradi iste napake ne morete uveljavljati garancijskega zahtevka za dodatno opremo in garancijskega zahtevka za izdelek hkrati, vzporedno drug z drugim. Če pa je vaš garancijski zahtevek za izdelek uspešno uveljavljen, lahko garancijski zahtevek za dodatno opremo za zamenjani izdelek ali popravljeni del uveljavljate proti proizvajalcu.
3. Garancija
V katerih primerih se lahko uveljavlja?
V primeru napačne izvedbe.
Do katerih pravic ste upravičeni v okviru garancije in v kakšnem roku?
Kdaj je podjetje oproščeno garancijske obveznosti?
Podjetje je oproščeno garancijske obveznosti le, če dokaže, da je vzrok napake nastal po izvedbi.
Opozarjam vas, da zaradi enake napake ne morete uveljavljati garancije za pribor in garancije oziroma garancije za izdelek in garancije hkrati, vzporedno drug z drugim, sicer pa ste upravičeni do pravice, ki izhajajo iz garancije, ne glede na vašo pravico do garancije za dodatno opremo ali vaš zahtevek za garancijo izdelka.
Garancijski pogoji so naslednji:
Garancijska doba:
a) eno leto v primeru prodajne cene 10.000 HUF, vendar ne presega 100.000 HUF,
b) dve leti v primeru prodajne cene, ki presega 100.000 HUF, vendar ne presega 250.000 HUF,
c) tri leta nad prodajno ceno 250.000 HUF.
Garancijska doba začne teči na dan, ko je izdelek izročen potrošniku ali če namestitev izvede INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ ali njegov zastopnik.
Če potrošnik preda izdelek v uporabo več kot šest mesecev od dneva prevzema, se kot datum začetka garancijske dobe šteje dan prevzema izdelka.
Garancija ne pokriva okvar, ki so posledica nepravilne namestitve izdelka, nepravilne uporabe, delovanja, ki ni navedeno v navodilih za uporabo, nepravilnega shranjevanja, ravnanja, vandalizma, kot tudi škode, ki jo povzročijo naravne nesreče.
Če je izdelek popravljen, se garancijski rok podaljša od datuma dostave v popravilo za čas, v katerem potrošnik zaradi okvare izdelka ni mogel uporabljati, kot je predvideno.
Pravice iz naslova garancije lahko uveljavljate z garancijskim listom, ki ni pogojen z vrnitvijo odprte embalaže izdelka s strani potrošnika. V primeru, da potrošniku ne izroči garancijskega lista, se šteje, da je sklenitev pogodbe dokazana, če potrošnik predloži dokument o plačilu plačila - račun ali potrdilo. V tem primeru lahko pravice iz naslova garancije uveljavljate s potrdilom o plačilu nadomestila.
Potrošnik lahko svojo zahtevo za popravilo uveljavlja neposredno na sedežu INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ, na kateri koli lokaciji, poslovalnici ali pri servisu za popravilo, ki je naveden na garancijskem listu INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ.
Med popravilom je dovoljeno v izdelek namestiti samo nove dele.
Če med prvim popravilom izdelka med garancijskim obdobjem, navedenim v tej garancijski kartici, INTERNET GAZDA ARUHÁZ ali servisna služba ugotovi, da izdelka ni mogoče popraviti, je potrošnik dolžan zamenjati izdelek v okviru garancije v osmih dneh, razen če drugače določeno. Če zamenjava izdelka ni mogoča, je INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ dolžan potrošniku v roku osmih dni vrniti kupnino na podlagi dokazila o plačilu izdelka – računa ali potrdila, izdanega na podlagi Splošnega zakona o prometnem davku. - predstavi potrošnik.
Če se v navedenem garancijskem roku izdelek po trikratnem popravilu ponovno pokvari - razen če potrošnik ne naroči drugače - in če potrošnik ne zahteva sorazmernega znižanja kupnine, potrošnik pa ne želi popravljati, Izdelek na stroške INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ ali da ga popravi nekdo drug, je INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ dolžan izdelek zamenjati v osmih dneh. Če zamenjava izdelka ni mogoča, je INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ dolžan potrošniku vrniti kupnino v roku osmih dni, kot je razvidno iz dokazila o plačilu nadomestila za izdelek - računa ali potrdila -, ki ga predloži potrošnik.
Če izdelek ni popravljen v tridesetih dneh od obvestila o zahtevi za popravilo INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ, - razen če potrošnik ne naroči drugače - je INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ dolžan zamenjati izdelek v osmih dneh po neveljavnem izteku trideset- dan rok. Če zamenjava izdelka ni mogoča, je INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ dolžan plačati kupnino, navedeno na dokazilu o plačilu izdelka, ki ga predloži potrošnik, na računu ali potrdilu, izdanem na podlagi Splošnega zakona o prometnem davku. , v osmih dneh po neveljavnem izteku tridesetdnevnega roka za vračilo.
Izdelke s fiksno povezavo ali težje od 10 kg ali ki jih ni mogoče prevažati kot ročno prtljago v javnem prevozu - z izjemo vozil - je treba popraviti na mestu uporabe.
Če popravila ni mogoče izvesti na mestu obratovanja, bo INTERNET GAZDA ARUHÁZ poskrbel za demontažo in montažo ter dostavo in vračilo ali - v primeru zahteve za popravilo potrjene neposredno pri Servisu za popravila. - servis za popravila.
Če potrošnik v roku treh delovnih dni od nakupa (zagona) uveljavlja zahtevo za zamenjavo zaradi okvare izdelka, INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ ne more uveljavljati nesorazmernih dodatnih stroškov, ampak je dolžan izdelek zamenjati, pod pogojem, da okvara preprečuje nameravano uporaba.
n) Poprodajne storitve za stranke in druge storitve:
- Prodajalčeva služba za stranke: Csepeli út 15, 2310 Szigetszentmiklós.
- delovni čas prodajalčeve službe za stranke: pon-čet: 8.00 – 17.00; Ned: 8:00 – 16:00
o) INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft nima kodeksa ravnanja.
p) r) INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. glede pravnih poslov, ki jih uporabljajo
s) INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. ne zahteva pologa ali drugega finančnega zavarovanja.
t) o delovanju digitalne podatkovne vsebine ter o veljavnih tehničnih zaščitnih ukrepih
- Internetne datoteke piškotkov morajo biti omogočene, da stran deluje
- gesla so shranjena šifrirana
- strežnik baze podatkov je na vmesniku, zaščitenem z geslom in požarnim zidom
u) v skladu z znanjem, ki se lahko razumno pričakuje od podjetja o interoperabilnosti vsebine digitalnih podatkov s strojno in programsko opremo;
- vsebina strani je dostopna z uporabo sodobnih namiznih in mobilnih brskalnikov (najnovejše različice Firefox, Opera, Chrome, Explorer)
v) Z morebitnimi pritožbami se lahko obrnete na INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. Veljajo podatki pod točko n) o naslovu in delovnem času službe za stranke. INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. vaše morebitne pritožbe in ugovore na Splošne pogoje poslovanja in CLV iz leta 1997 o varstvu potrošnikov. ravna v skladu z določbami zakona.
w) Pravico imate do pritožbe pri spravnem organu.
INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. ime spravnega organa, ki je pristojen glede na sedež: spravni odbor okraja Pest in okrožja Érd, ki delujeta v okviru občinske gospodarske in industrijske zbornice, ali skrajšano: spravni odbor okrožja Pest.
Poštni naslov sedeža spravnega organa je: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Dopisni naslov spravnega odbora je: Spravni odbor okrožja Pest 1364 Budapest, Pf.: 81.
Telefonska številka poravnalne komisije je (+36-1) 269-0703
Elektronski naslov poravnalne komisije je: pmbekelteto@pmkik.hu
Sprejemni čas poravnalne komisije za stranke: od torka do četrtka od 9.00 do 14.00.